دندانپزشکی نوین در تهران کاشت دندان تخصصی

برای خدمات نوین دندانپزشکی در زمینه دندانپزشکی زیبایی و کاشت تخصصی ایمپلنت دندان به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی مراجعه نمایید

دندانپزشکی نوین در تهران کاشت دندان تخصصی

برای خدمات نوین دندانپزشکی در زمینه دندانپزشکی زیبایی و کاشت تخصصی ایمپلنت دندان به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی مراجعه نمایید

ایمپلنت بدون جراحی لثه چگونه است؟

ایمپلنت بدون جراحی لثه چگونه است؟

ایمپلنت بدون جراحی لثه روشی نوین در کاشت دندان محسوب شده که نیازی به برش و بخیه لثه نداشته و صرفا با پانچ کردن و سوراخ کردن لثه عملیات جایگذاری ایمپلنت در آن صورت می گیرد. ایمپلنت بدون جراحی به ایمپلنت پانچی نیز موسوم است. استفاده از این روش درمانی، درمان را آسان تر و میزان خونریزی را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. سرعت بهبودی بیمار پس از کاشت دندان نیز به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

ایمپلنت بدون جراحی لثه

مزایای ایمپلنت بدون جراحی لثه چیست؟

روش کاشت ایمپلنت دندان بدون جراحی، روشی نوین محسوب شده که مزایای متعددی را شامل می شود. از این رو می توان موارد زیر را برای مزایای این روش کاشت دندان برشمرد:

  • کاهش زمان کاشت دندان، در این روش درمانی زمان کاشت دندان به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافته و به حدود ۱۵ دقیقه کاهش می یابد.
  • کاهش خونریزی و درد در ایمپلنت بدون جراحی، از آنجایی که در این روش درمانی برش لثه صورت نمی گیرد، میزان خونریزی و درد به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.
  • افزایش سرعت بهبودی در این روش درمانی، این روش نیازمند بخیه پس از کاشت دندان نبوده و به همین دلیل سرعت بهبودی به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می باشد.
  • کاهش استرس و درد، استرس و نگرانی های بیمار یکی از مواردی است که دندانپزشک بایستی آن را کنترل نماید. به سبب کاهش زمان کاشت و درد های احتمالی میزان استرس به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.
  • ...

با وجود مزایای فوق نمی توان روش کاشت ایمپلنت بدون جراحی را در همه ی افراد به کار برد، زیرا لازمه استفاده از این روش درمانی وجود استخوان فک لازم و کافی در موضع کاشت دندان می باشد. برای کاشت دندان به روش پانچی بایستی موضع کاشت به خوبی تصویر برداری شده و به استخوان های کافی از موضع دسترسی داشت. افرادی که بیماری هایی نظیر پوکی استخوان دارند و از حجم استخوان فک کافی برخوردار نیستند، نمی توانند از این روش درمانی برای آن ها استفاده کرد.

دکتر سعید کریمی از روش کاشت دندان به صورت پانچی بهره می برد. ایشان از تجهیزات روز در این زمینه استفاده کرده و با کیفیت بالا خدمات کاشت دندان را انجام می دهد. شما برای استفاده از خدمات کاشت ایمپلنت بایستی به کیفیت تجهیزات توجه نمایید، استفاده از تجهیزات با کیفیت و ایمپلنت های برند باعث ماندگاری و طول عمر بیشتر خدمات دندانپزشکی برای بیمار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد